2008-11-29
Ska snart fara ner till Laxå för att hjälpa pappa med auktion.. Men är lite sur på mig själv eftersom jag gick upp alldeles för tidigt :s. Usch vill tillbaka till sängen och sova ett par timmar till..

Igår var det mycket trevligt när Hannah var här.. Kollade på idol och spelade en massa guitarr hero, vilket var väldigt roligt och vi spelade ju att vi hade ett band så vi kom ganska långt.. Hannah provade även på våra trummor och det var ju en syn för gudarna, haha jag ska inte säga något för jag kan inte bättre jag, men efter en stund kom hon in i det :).. Både jag och Hannah blev överlyckliga över att Robin gick vidare, ÄNTLIGEN åkte Johan Palm ut, nu är det bara Alice kvar :).. tyvärr kan vi ju inte kika på idol nästa vecka för då ska jag jobba natt.. Det var riktigt mysigt att umgås med henne och det tycker jag verkligen att vi ska göra om snart igen :).. Hannah hjälpte mig även att beställa lite hårförlängning som jag ska få av Daniel i julklapp.. Så ska Hannah hjälpa mig att sätta in det, blir mycket billigare än att gå till frissan och göra det.. Resultatet blev ju bra på henne så får hoppas att det blir det för mig med :)..

nej nu är det dags för att borsta tänderna och sen fara iväg..

Ha en underbar dag allihopa!

1 kommentarer:

Maria sa...

Heja Robin och Kevin!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline