2008-11-11
Ja nu håller jag på med lite städning, fast det är i våran garderob i hallen så det är ju inget som kommer att synas utåt, men oj vad skit vi hade i den.. Tror fasen att vi har slängt in allt som går i den, men nu ska jag bära upp det på vinden för där syns det inte i allafall.. :P.. Sen tänkte jag att jag skulle bära ner lådan med julsaker så att man har den nere slipper man springa upp och leta efter den när den väl behövs, vilket är om två veckor eftersom det är första advent då..

Pratade precis med Daniel.. Fy vad jag saknar honom.. Är fortfarande massa dagar kvar tills han kommer hem.. :s..

Imorgon ska jag förmodligen ner till Laxå.. Mamma behövde ha min bil eftersom deras ska in på service på torsdag..

Nej nu är det dags att ta tag i städningen..

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline