2008-11-10
Ja nu är det 6 timmar och 55 minuter sedan Daniel åkte iväg på kurs i Göteborg och det är sjukt att jag saknar honom så otroligt mycket redan, och det är fem dagar kvar tills han kommer hem.. Det låter klyschigt jag vet, men jag trodde inte att det var möjligt att sakna någon så mycket efter så kort tid.. Men jag antar att det blir så när man spenderar praktiskt taget varje dag med varandra. Jag har ju inte ens sovit ensam på över ett år, dagarna jag jobbat natt räknas inte för då har man ändå träffats när jag har vaknat.. Men jag vill gärna tro att detta är nyttigt för oss, att det är meningen att man ibland ska sakna varandra trots att det gör så himla ont.. Jag kan inte vänta tills det blir fredag och jag får krama om honom hårt och länge, tyvärr ska jag ju iväg på kvällen för att spendera natten på jobb, men jag hinner i allafall träffa honom innan..

Helgen har annars varit bra.. Fredagen spenderades som vanligt framför idol.. Efter det blev det film och som vanligt somnade båda två i soffan.. Vaknade till runt tre, satte på filmen igen och somnade om. Vaknade nästa gång vid sex och då var det dags att lägga sig i sängen.
På lördag kvällen åkte vi in till Maria för att spendera den med henne, Johan var inte hemma och vi hade ju som vanligt inget bättre för oss. Det blev en myskväll med tacos och godis som jag tycker att vi snart ska göra om. Pratades även lite om tatueringar och jag är så grymt sugen men har tyvärr inte kapitalet till det.
Idag åkte vi ner till Laxå för att fira pappa på hans egen dag, blev bjudna på god mat och så. :)..

Kikade på One Tree Hill idag och det slutade ju så spännande så jag var tvungen att ladda hem nästa avsnitt för att se vem Lucas ringde till och nu vet jag det :D... Men jag kunde ju inte sluta titta efter det så nu har jag nästan alla avsnitt från säsong 6 hemma som jag spenderat kvällen med att titta på :).

Nej nu ska jag ta och göra mig iordning för natten och inatt får katterna sova inne hos mig! :).

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline