2008-11-26
Idag ska jag med mamma och pappa till Hallsberg för att göra nya pass.. Passar ju väldigt bra att Daniel tog med sig plattången till Göteborg denna gången då, eller kanske inte.. Som tur var så kunde mamma komma förbi med hennes innan jobbet imorse annars hade jag fått gjort mitt pass nästa vecka..

Det är fortfarande inte klart hur det blir med a-kassa för min del.. Hade fått ett mail om att jag glömt att skriva på ett papper.. Så typiskt av mig, men ändå så dubbelkollade jag ju alla papper.. Men men får se när jag får tillbaka det av dem så att jag får skriva på det igen..

Imorgonkväll ska jag jobba på dykaren och det ska bli roligt.. Var ju ett tag sen jag jobbade där..

Nej nu ska jag advents städa lite här hemma..

1 kommentarer:

Sofie sa...

Hej! - och tack!! Det värmer väldigt mycket med sådanna kommentarer!
Kramar!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline