2008-11-27
Rösta på honom imorgon ;)


Idag har jag arbetat för första gången på väääldigt många dagar.. Det var väldigt trevligt måste jag säga, men det är alltid roligt att jobba där när en viss person inte jobbar, den sista tiden hade tydligen den personen varit en extrem pain in the ass hörde jag så det var ju tur att jag slapp träffa denna.. Blev bjuden på julfest där också och det är ju alltid trevligt att man blir det så att man fortfarande kan känna sig lite som en i gänget liksom :).. Sen hade tydligen hon från Halltorp, som höll i min intervju, ringt och ville prata lite med Jan-Ove om mig, och det sa han att det gör de inte i första taget och att de måste ha ett lite intresse om mig så jag håller tummarna allt jag kan..

Imorgoon ska Daniel skriva prov i 5 timmar.. Först prov i 1 timma sen rast och efter det prov i 4 timmar.. Jag avundas ju honom inte kan jag säga.. Men tycker så synd om honom, han har världens tandvärk stackaren.. Men han hade sparat några alvedon tills imorgon så att han slapp ha ont när han skriver.. Är nästan säker på att det är en visdomstand som börjar ploppa upp, Berit tyckte att vi skulle ringa tandläkaren på måndag och det är nog lika bra.. Är ju inte direkt hälsosamt att knapra alvedon hela tiden, många organ som kan ta stryk av det som jag vet av egen erfarenhet.. Sen kommer han hem till mig imorgon och det ska bli så otroligt mysigt.. Har ju saknat honom massa..

Imorgon kommer Hannah hit också, vi ska ha myspys och kolla på idol :D.. Vi har aldrig direkt umgåtts så fast vi varit vänner länge, utan det har mest varit på fester och så, men det ska bli så roligt.. Hon är en tjej med en så otroligt fin personlighet och hon är en jätte bra vän så det ska bli jätte skoj att umgås med henne :)..

Ska även till Laxå imorgon och på lördag för att hjälpa pappa med auktion.. Får se om jag svänger förbi hemma på Aulins väg med för att kika på deras nya vardagsrum och se hur det blev efter tapetsering och nytt golv :).

Nej nu ska jag faktiskt ta och lägga mig, är riktigt trött..

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline