2008-11-07
Jaha nu var fredagens idol slut och inte helt oväntat så åkte Lars ut. Jag tyckte dock att han var riktigt bra idag, men det är nog de två senaste gångerna som gjorde att han åkte ut.. Vilket är lite synd för jagtror att han hade klarat sig långt i tävlingen om han inte hade dissat idol och allt runt omkring som han faktiskt har gjort. Men samtidigt tycker jag att hans framträdanden har varit jäkla underhållande och man har ju faktiskt skrattat, men det är ju kanske inte det som idol handlar om. annars ikväll har det varit as svårt att få en favorit eftersom alla var så grymt bra, men Anna och Alice var nog de som inte märktes lika mycket som killarna.. Visst de har så grymt bra röster men mycket mer än så tyckte jag inte att det var.. Och jag tyckte ju inte att det stod "knulla mig" i Alice pannan som äckliga Kathrine (orkar inte ens bry mig om jag stavat det rätt) tyckte.. En sak som är säkert är att om jag var 18 igen så skulle jag vara helt betuttad i Robin B, fast det är jag lite i smy nu med :P..

På söndag är det fars dag och jag ska bege mig hem till Laxå för att gratta min kära far.. Inhandlade present till honom idag, det blev en skjorta och en blomma och jag hoppas att han blir nöjd.. Sedan blir det till att åka hem och säga hej då till Daniel som far ner till Göteborg på kurs.. Kommer bli så tomt utan honom här hemma och jag kommer att sakna honom en massa.. Men jag får väl ta en sväng ner till Laxå om det blir för tomt..

Nej nu ska jag fortsätta se på tv, kommer nog somna här på soffan snart i allafall..

1 kommentarer:

Maria sa...

Jag e oxå betuttad i Robin B...haha :)maria

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline