2008-11-17
Ja då var det en ny vecka igen.. Vaknade väldigt sent idag, runt halv 12, vilket inte var meningen alls.. Men det var skönt att sova :).. Veckan kommer nog att bli lugn, ska gå bredvid och jobba natt imorgon men annars händer det inte så mycket.. Förutom på fredag då jag ska till Åsbro på arbetsintervjun :).. Sedan ringde Hannah förut och berättade att hon ska ha födelsedagsfest i Kumla på lördag och att vi var mer än välkomna att komma och så klart så gör vi gärna det :)..

Har även ringt till arbetsförmedlingen idag om att jag inte kan komma dit på fredag.. Men får ringa till lönetanten imorgon eftersom hon var på kurs idag..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen..

Kommer du att se tillbaka på ditt liv och säga: "Jag önskar att jag hade" eller "Jag är glad att jag gjorde"?

1 kommentarer:

Maria sa...

Karlar e skumma och tänker på ett helt annat sätt än oss....det har jag fått lära mig minsann :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline