2008-11-03
Dålig uppdatering i denna blogg jag vet, men det händer inte så mycket i mitt liv just för tillfället.. Oscar var här förra måndagen och sov över till tisdagen, det blev mycket wii-spelande och ungen ägde ju fasen.. Han hade spelat wii en gång för jätte länge sen sa han, men han vann ju över mig typ hela tiden :p.. Vi var också in till Willys och handlade på oss en massa mat..

Idag ska jag till arbetsförmedlingen och få min dom om jag får pengar eller inte.. Fattas ett arbetsgivarintyg, men jag får säga som lönetanten sa till mig, att jag inte kan få ut det förrän efter lönen har kommit :s.. Det är ju typiskt att det ska vara just oktober jag inte kan få ut eftersom det är den jag behöver mest.. Till råga på allt så har jag världens mensvärk med, så det är säkert ett tecken på att det kommer att gå åt skogen idag..

Nästa vecka är jag ensam hemma hela veckan, Daniel är i Göteborg på kurs och vad fasen ska jag hitta på då? Dagarna kommer att gå så otroligt långsamt så det finns inte :s.. I värsta fall får jag be Berit titta till katterna och åka hem till Laxå och sova ett par nätter :p..

Nej dags att hoppa in i duschen nu, har en massa papper jag måste leta rätt på också..

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline