2008-10-24
Fy vilket träligt väder det är ute.. Blåser och är allmänt grått och trist.. Hösten gör sig mer och mer påmind eftersom alla löven nästan är borta på träden.. Hösten går an när det är sol och löven är gula men fortfarande sitter kvar på träden, då kan jag nästan ibland tycka att hösten är mysig. Men när det är sånt här väder ute så skulle jag helst av allt vilja krypa ner under täcket och stanna där tills det blir vår igen..

Eftersom pappa har auktion imorgon så skulle jag i vanliga fall befinna mig nere i Laxå nu, men jag ska träffa sjuksköterskan på Kungsgården kl 10 för att få deligation på medicin så jag får åka ner till Laxå senare.. Har ingen lust att spendera tiden med att plocka upp grejor, men måste ju betala av min skuld till honom.. Då är ju detta ett väldigt billigt alternativ :)..

Går fortfarande hemma om dagarna och gör inte någonting alls, så trött på det så jag skulle göra vad som helst för att kunna byta med någon.. Nu har jag iofs gått bredvid på ett annat boende så man kan ju hoppas att man kan få lite extra timmar där, men helst av allt så skulle jag ju vilja ha ett jobb..

Nej nu är det dags att ta tag i lite saker här hemma..

Ha det bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline