2008-10-15
Usch vad dagarna går långsamt när man bara sitter hemma.. :/.. Vet ju knappt inte ens vad det är för dag längre eftersom alla dagarna känns som samma dag. Idag har jag i allafall varit till jobbet en sväng, var tvungen att tala om vilken mat jag ska ha på fredag samt lördag kväll eftersom jag ska jobba då.. Sedan lämnade jag pengar där eftersom jag inte har betalt mat samt kaffepengar för hela sommaren när jag jobbade.. Men skönt att ha de pengarna ur världen nu.

Igår begav vi oss till Örebro och hjälpte Maria att tömma ettan som ska hyras ut.. Gick faktiskt väldigt snabbt tycker jag så vi hann tömma lite ur förrådet med, men det är ju mycket kvar och hur det ska få plats i deras förråd det är en fråga som Johan får lösa :p..

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv de senaste dagarna.. Var till Laxå i helgen för att hjälpa pappa med auktion, men annars har det varit lugnt..

Sitter och väntar på att Daniel ska komma hem från jobbet nu.. Han ska tvätta 900.an idag eftersom det var en kille som ringt och var intresserad av att köpa den.. Får verkligen hålla tummarna för att han vill ha den så att vi blir av med den..

Nej nu ska jag bege mig ut i vardagsrummet för att se på lite TV..

1 kommentarer:

Maria sa...

Jag uppskattar verkligen all hjälp ska du veta :) Kanon!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline