2008-10-01
Har varit arbetslös i två dagar och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen.. Klättrar på väggarna snart här hemma.. Mår skit dåligt över att typ inte få några pengar.. :s.. Men ska vänta tills nästa månad med att gå till arbetsförmedlingen, kanske kan få ihop timmar denna månad så att jag får a-kassa i allafall.. Det suger det här i allafall.. :s..

Helgen bestod av jobb, men var inte så jätte motiverad att jobba eftersom jag visste att det var det sista.. Så jag gjorde ju inte överdrivet mycket om jag säger så..

I fredags var jag och Daniel ute och åt en bit mat, vi hamnade på det nya stället Thao eller vad det hette.. Helt okej ställe fast man hörde ju inte vad den andre sa och servicen var ju kanske inte den bästa.. Men det kan ju bero på att det var helt nyöppnat.. Maten var kanon god enligt Daniel men jag hade ju naturligtvis förlorat smaken den dagen så jag kände inte så mycket, mer än att det var väldigt pepprigt.. Det var ju väldigt typiskt eftersom maten inte var den billigaste heller..

Aja nu ska jag sätta mig och söka jobb :s..

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline