2008-09-25
Idag beger jag mig till Laxå.. Ska vara barnvakt åt Oscar eftersom pappa och Jimmie ska köra grejer till Finnerödja inför lördagens auktion.. Får hoppas att jag orkar hålla mig vaken.. Är väldigt väldigt trött idag fast klockan är efter 11.. Man får verkligen en helt annan dygnsrytm när man jobbar natt..

Imorgon har jag och Daniel varit tillsammans i 4 år med :).. Ska köpa en liten present åt honom sen innan jag åker till Laxå.. Vet inte vad jag ska köpa en bara men det ordnar sig.. :p.. Och imorgon ska vi ut och äta eller något, kan bli mysigt ;)..

Förkylningen har inte gått över än.. Halsen är bättre idag, men nu är jag genomtäppt i näsan istället.. Har vaknat ett par ggr i natt och få tagit nässpray, för är det något jag inte klarar av så är det att vara täppt i näsan när jag ska sova.. :s..

Nej nu är det dags att duscha och ta tag i den här dagen..

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline