2008-09-16
Igår kväll var jag nog klantigare än aldrig förr.. Daniel har en liten kniv som han fick när han beställde något till bilen.. Den satt han och fjanta med, vilket jag också tyckte verkade roligt.. Så efter en stund fick jag tag på denna kniv, och började rista lite på en snusdosa, men man var tvungen att ta i och tror ni inte att jag slinter och kör kniven i handflatan :s.. Mitt på den där "kudden" under tummen.. Satan i gatan vad ont det gjorde, och eftersom jag tagit i så blev det ganska djupt med :s.. Blodet rann och jag hade panik.. Men Daniel hjälpte mig och tröstade mig så gott det gick.. Sedan hade vi ju inga bra plåster hemma så jag fick ta två vanliga och för att blodet inte skulle rinna igenom så har vi även tejpat eltejp över det.. Det ser ju för roligt ut, så idag ska jag till apoteket och köpa vanliga plåster.. Svimma höll jag på att göra igår med, för det första tål jag inte blod så när jag såg allt blod så fick jag panik, sedan har jag nog kanske väldigt låg smärttröskel.. För rätt som det var så svartna det bara för ögonen och jag höll på att ramla omkull.. Jag ska aldrig mer leka med knivar det är en sak som är säker i allafall..

Är ledig idag.. Men ska gå på och jobba imorgon kväll.. Måste gå till jobbet och fråga Lisbet om hon kanske har lust att byta med mig med.. Vill gärna vara ledig nästa fredag när jag och Daniel firar 4 år, så hoppas att hon kan byta med mig..

Nej nu ska jag ta tag i dagen genom att gå in och duscha och sen vandra bort till apoteket..

1 kommentarer:

Maria sa...

Stackare, inte kul!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline