2008-09-11
Jag har sett hur vänner funnit kärleken, för att sen försvinna iväg.
In i dimma som uppstår då äkta kärlek gnistrar.

Jag fann kärleken, men det var inte jag som försvann iväg.
Det var ni, vännerna.

Äkta kärlek gnistrar varje dag mellan mitt hjärta och kärleken,
men vännerna försvinner iväg.

Spelar ingen roll om jag ringer för att kolla vad ni gör.
Ni säger ni vill träffas men ringer aldrig när ni gör något.

Måste vännerna försvinna när man äntligen finner gnistrande kärlek?

Det är inte det att jag inte kan leva utan er,
det är bara det att det gör ont att försöka.

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline