2008-09-06
Efter att ha spelat bowling på Wii enda sen vi köpte det så blev vi så grymt sugna på att spela på riktigt.. Så idag beslöt vi oss för att höra med Maria och Johan om de hade lust att bowla med oss och det hade de :).. Så kl 20 är bana 12 bokad bara till oss :p.. hehe.. Kommer garanterat inte att gå så bra som på spelet eftersom jag inte orkar att hålla klotet efter en stund, men men kul kommer det att bli iallafall :).

Nu är jag ledig tills på måndag kväll, riktigt skönt faktiskt.. Sen jobbar jag natt måndag och tisdag samt hela helgen.. Inte lika skoj men det blir pengar :).. Har ju tyvärr inte så lång tid kvar på Dykaren, vilket är väldigt tråkigt :s.. Men har sökt två jobb inne i Örebro nu i veckan och ansökningstiden går ut nästa vecka så får se om de hör av sig då om de är intresserade..

För övrigt kom jag på att jag inte har ätit någon mat alls sen i torsdags och jag är inte ens hungrig, väldigt skön känsla om jag får säga min mening.. Det enda jag åt igår var lite naturgodis, men sen mådde jag illa så typ hela påsen var kvar.. Känner ingen mening med att äta om man inte är hungrig heller och Daniel har inte heller klagat på hunger och han har heller inte ätit speciellt mycket sen i torsdags så det bådar gott det här.. Kanske kilona på vågen kan gå ner nu..

Nej nu ska jag väcka min lilla sömntuta som ligger i soffan bakom mig och sover, sen ska jag ta och fixa iordning mig lite..

Ha en bra helg!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline