2008-10-08
Idag har jag besiktigat min bil, var tvungen att hämta Daniel från sitt jobb för jag vågade inte åka dit själv ;). Var lite orolig för att den inte skulle gå igenom eftersom Daniel sagt massa om bromsarna och så, men tji fick han.. Bromsarna var kanon bra sa gubben på bilprovningen :p.. Den enda grejen som han hade anmärkning på var lysena som ska lysa upp nummerplåten där bak, de funkade inte.. Haha jag visste inte ens att det satt lysen där, men nu är de fixade i allafall eftersom jag åkte hem till Laxå efter att jag varit där så pappa var så snäll och bytte dem.. Sen var jag och mamma upp till Jimmie en sväng, han hade fått det jätte fint i lägenheten :)..

Idag har jag sökt mängder av jobb, jobb som jag inte ens vill ha har jag sökt, så nu är det bara att hoppas på det bästa liksom..
Sitter och väntar på älsklingen gör jag med nu, han jobbar över idag.. Det blir bra att få lite extra pengar..

Blir till att åka till Laxå i helgen med, ska hjälpa pappa att plocka upp inför auktion och så..

Föresten Thailand har löst sig :D

Nej nu ska jag ta och lägga mig under filten i soffan och titta lite på tv..

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline