2008-10-20
I fredags och lördags så jobbade jag eftermiddag på Dykaren.. Men inte fick jag sovmorgon för det i lördags utan det var bara att gå upp och möta mamma på station i Kumla för att köra hem deras bil till Laxå.. Därför tyckte jag att det var så skönt att sluta jobba i lördags för att bara gå hem och lägga mig i soffan framför tv.n och bara vara.. Men tji fick jag, när jag kom hem så hade Daniel, Maria och Jennie fullt upp med att spela Wii och drack dessutom lite öl, efter ett tag kom även jag in i spelandet och oj så roligt det var.. Dock förlorade jag typ varje gång men det är inget som vi behöver tala om :).. Vi spelade även Rock Band efteråt och Maria var en riktig hejjare på trummor, kanske dags att tänka på karriär byte?! :).. Kom inte i säng efter kl 2 och då var jag riktigt trött, men detta var roligaste lördagen på länge :)..

Igår åkte vi till Hallsberg, jag skulle kopiera mina betyg och så för att kunna skicka in 6 st jobbansökningar och man kan ju tycka att något av dem kommer att ge något.. Sedan åkte vi hem till Kenth och Berit där vi blev bjudna på mat :)..
Eftersom vi tyckte att Jennies Raymen Raymen Raymen, det heter ju inte så men låter mycket roligare som Maria säger, så beslöt vi oss för att åka in till Marieberg och köpa det vi med.. Sedan spelade vi det resten av kvällen.. Oj vilken träningsvärk jag har idag, det börjar bak i skulderbladet och slutar framme i fingertopparna på högerarmen, minsta lilla rörelse gör hur ont som helst.. :)...

Har tvättstuga idag och sedan ska jag ha introduktion på ett annat boende här i Kumla, ska bli skoj att se hur det fungerar och förhoppningsvis kan man få några timmar där med..

Nej nu är det dags att samla ihop tvätten för att gå ner med den..

Ha en bra dag!!

1 kommentarer:

Maria sa...

Ja, vad kul vi hade i lördags! Det får vi göra om!! Haha, så ni köpte oxå Raymen Raymen Raymen....det e ju ett helt fantastiskt spel! Har skitont i armarna...fortfarande!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline