2008-11-13
Nu är jag hemma igen efter en natt i the big town Laxå, det var mysigt att komma hem och umgås en lite längre stund med mamma och pappa, ibland sknar man det. Dock hade ju sängen jag låg i kunnat vara skönare, men hade ju fullt med mjukisdjur i den så jag behövde ju inte sova ensam i allafall. :). Idag har jag inte gjort så mycket, sökt en himla massa jobb, men inte mycket mer än så.. Var och kollade på Oscar när han hade minibollsklubben, och när jag och pappa satt där på läktaren så ringde min mobil, men jag hörde det inte först utan det var pappa som sa det.. När jag svarade så var det en tjej på Assistansia som ringde om ett jobb jag sökt som personlig assistent och personen ville att jag skulle komma på arbetsintervju nästa fredag :D.. Får verkligen hoppas att det går bra då, men kommer väl att vara så nervös så att jag inte kommer att göra bra ifrån mig i allafall.. :s.

Imorgon kommer äntligen Daniel hem igen.. Har saknat honom sååå mycket.. Ska gå upp tidigt och städa lite så att det är fint här hemma när han kommer :).. Sen ska jag iväg kl 21 för att jobba..

Mycket mer än så har jag inte att skriva om för tillfället.

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline