2008-12-02
Usch vad jag hatar regn.. Finns nog inget värre, eller jo när snön håller på att töa bort och det är en massa slask överallt som gör att man blir blöt så fort man sätter fötterna på marken.. Det är nog lite värre.. Fast jag ska ju inte klaga för jag går ju inte ut i allafall :).. Men det är så träligt att titta ut genom fönstret och bara se en massa grått.. För att pigga upp mig lite så har jag gjort mysigt framför tvn med ljus.. Lysr upp tillvaron lite i allafall.. :)..

Daniel var hemma en snabbis innan efter att han hade varit hos tandläkaren.. Det var ett stort hål i visdomstanden, inte konstigt att han har haft tandvärk.. Så de ska rycka ut den om två veckor.. Får vi se hur det går eftersom han är lite rädd för tandläkaren, eller han är inte rädd säger han utan han tycker att det är obehagligt, men jag säger att han är rädd..

För övrigt så händer det inte speciellt mycket i veckan.. Ska jobba natt på fredag det är allt.. Väntar fortfarande på min a-kassa som aldrig verkar komma :s. Vill gärna ha den innan den 14 december eftersom det är sista dagen att betala resan på.. Och det fattas lite pengar för mig för tillfället.. Inte mycket, men det skulle kännas bättre att kunna betala hela själv istället för att låna pengarna av någon..

På fredag skulle jag eventuellt få reda på något om tjänsten i Örebro med.. Men med min tur så blir det väl inget :s.

Nej nu ska jag lägga mig under filten och värma mig, jätte kallt i lägenheten..

Ha det underbart!

1 kommentarer:

Maria sa...

Stackars bror! Håller tummarna för jobb, de vore dumma om de inte tar dig :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline