2008-12-28
jaha nu var julen slut, ganska skönt på ett sätt.. Man har ju ätit lite mycket mat och godis de senaste dagarna så nu vill jag inte ens se sånt :).. Annars har julen varit helt okej har fått det jag velat och lite till..

Idag har jag och mamma spenderat dagen inne på marieberg och fy fasen vad folk det var.. Folk blir verkligen som tokiga så fort det står rea i skyltfönstrena :p.. Hittade mig en vinterjacka iallafall vilket behövdes, den var inte på rea men kostade bara 500 kr så jag tog den :).. Sen hittade jag en klänning som jag tänkte ha på nyår vart vi nu ska spendera den kvällen :s. Presentkortet jag fick av Maria på Gina Tricot spenderades också upp, blev en kofta, ett linne, strumpbyxor och en stickad sjal så jag fyndade lite där med :)..

Veckan kommer att bestå av jobb, jobb och åter jobb.. Är bara ledig på torsdag denna vecka, men det blir ju bra med pengar sen i januari :).. Snart börjar jag på mitt fasta jobb på Halltorp med :).. Snart bär det av till värmen med och det ska bli så otroligt skönt att komma bort från kylan ett tag och få lite färg på kroppen, i mitt fall en mer röd ton en brun :p..

Nej nu var det nog bra för mig!

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Maria sa...

Vad kul att du hittade lite grejer för presentkortet :) Själv ska jag leta nyårskläder idag, suck!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline