2008-12-10
Idag ska jag iväg och hämta mitt pass.. Mamma kommer och hämtar mig sen när hon slutar.. Får vi se hur det ser ut, om man vågar att visa upp det :p..

Andra dagen Daniel är hemma från jobbet, fast idag är det mycket bättre och än så länge har han inte tagit någon värktablett vilket är bra.. Fast han ser fortfarande ut som en bulldog eftersom kinden är svullen på honom stackarn, men imorgon skulle han till jobbet sa han..

Var på julfest igår och det var väldigt trevligt, gott med julmat :).. Fast det blir ju alltid att man äter så mycket så att man tror att magen ska sprängas, men det är det nästan värt ;).. Tur att det är några veckor kvar tills man ska äta det igen i allafall.. :).. Fick även lite dagar att jobba, fast det var inte förrän efter nyår, men det är ju bättre än ingenting :)..

Har betalat resan idag med, så nu är man riktigt fattig.. Men mitt ärende hos a-kassan var tydligen färdigt och skulle komma med posten.. Men de har fortfarande inte satt ut någon ersättningsperiod eller utbetalningar så jag är lite orolig över att jag inte kommer att få någonting :s..

Imorgon blir det Halltorp igen och gud vad roligt det var att jobba där sist, är jätte ledsen över att jag inte fick det jobbet.. Men man kan ju hoppas att jag kommer att få många timmar att jobba där :)..

Nej nu ska jag göra iordning mig..

Ha det bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline