2008-12-14
Idag vaknade jag tidigt med täppt näsa vilket gjorde att jag inte kunde somna om. Hatar att vara täppt i näsan, jag kan verkligen inte sova då :s..

Igår så kom Maria och Johan hit, vi spelade lite Guitarr Hero och wii.. Sedan svek Johan oss för att gå hem till Robert för att kolla på fotboll, men då kom Jennie hit istället och vi spelade ännu mera wii vilket var jätte roligt men usch så svettigt :p.. Blev en trevlig lördag kväll om man ska summera den :).

Idag ska vi bege oss in till Örebro vid 12 för att hämta upp Maria och Johan, sedan ska vi till Wadköping för att gå på julmarknad.. Ska bli väldigt mysigt, har aldrig varit på julmarknad där så det ska bli skoj att se vad de har för något :)..

Imorgon så ska jag först till arbetsförmedlingen och sedan till Halltorp för att jobba.. Annars i veckan så är det lugnt, inget planerat mer än att jag ska städa lite inför julen och så..

Ha en underbar dag!

1 kommentarer:

Lina sa...

hallå! Ska du med ut på juldagen?! Brudarna ska ta en runda =) Vi måste iaf ses snart för det var läääääääänge sen!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline