2008-12-03
Ja nu har jag varit iväg och tränat, och usch vad dåligt det gick.. Hade ingen ork alls, kan bero på att jag inte ätit innan samt inte tränat sen innan sommaren, orkade en timma och sen var jag helt död.. Men det känns jäkla skönt att ha varit där faktiskt.. Få se om jag följer med Daniel ikväll med.. Har ju lovat att träna med honom, men det är ju så mycket folk på kvällarna och nu när jag var där så var det helt tomt :). Slipper man känna att man gör bort sig.

Fick brev om en tjänst på Halltorp som blivit tillsatt, jag vet inte om det är den jag sökt eller om det var 75% tjänsten som var ute men men det visar väl sig.. Får vänta och se, får reda på tjänsten som personlig assistent nästa vecka med..

Nu ska jag hoppa in i duschen..

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline