2008-12-08
Jag är lite smått trött idag måste jag säga, fast det kanske inte är så konstigt eftersom att jag gick upp 5.20, samtidigt som Daniel, bara för att gå iväg och träna.. Skulle ju inte ha hunnit träna idag annars, så det känns skönt att ha det gjort. Dock kunde jag bara köra ben idag eftersom det var två killar där som tränade armar och rygg och jag ville inte skämma ut mig själv :).. Körde crosstrainer och cykel med, och jag hade kunnat träna jätte länge idag känner jag, hade så himla mycket ork i kroppen, men huvudet var lite trött..

Har tvättstuga sen vid 10, skit tråkigt men måste göras, sen vid kl 13 så ska jag vara på Halltorp för att gå bredvid.. Jag hoppas att det går bra, är lite nervös men har ju egentligen inget att vara nervös för..
Imorgon är det julfest på dykaren som står på schemat, äta lite julmat och så det ska bli gott :D. På onsdag ska jag hämta ut mitt pass sedan ska jag följa med mamma och Oscar in till Örebro en sväng..

Kommer bli en annorlunda jul i år, har ju firat med farmor, faster och kusin enda sedan jag var liten, men bara för att jag börjar jobba kl 14.30 på julafton så ska mamma och pappa ha jul hemma hos sig och farmor och de hemma hos min faster.. Men det kommer nog att bli bra i allafall, dags att börja på nya traditioner nu..

Nej nu ska jag duscha, sen lägga mig en stund på soffan innan jag ska ner till tvättstugan..

Ha det bra!

1 kommentarer:

Maria sa...

Vad skönt att han mår bättre, hälsa honom så mycket!! Inte lätt att ha tandvärk! Själv mår jag bättre, dock är hostan överjävlig men vad gör man?! =)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline