2010-09-15
Idag var jag till läkaren nere på Fylsta, hon sa samma sak som alla andra att det antagligen inte är några fel men att de ändå vill kolla upp hjärtat och det är ju bra. Så imorgon ska jag infinna mig på USÖ, alldeles själv, för att göra först ultraljud på hjärtat och sedan ska de sätta på mig en EKG dosa som jag ska ha i ett dygn och som ska mäta mina hjärtljud. Det tokiga är ju att jag fortfarande inte har fått nya däck på bilen och jag ska vara där kl 15, vilket är en jätte dum tid för Daniel ska ju iväg och jobba och undersökningen skulle ta ca 1 timma. Pratade med mamma nyss som tyvärr jobbade sent imorgon, men jag kunde få låna hennes bil in, ser inte direkt fram emot att åka in själv men är ju så illa tvungen.

Var till bästa Marina idag och fixade till kaluffsen också :). Nu är det mer uppklippt samt en hel del mycket ljusare :). Nästa klipptid är 6.e december så jag har en stund på mig att fundera vad jag vill göra då :). Lite ovant att vara ljus igen, men man vänjer sig väl :p.. Vem vet, kanske blir mörk nästa gång, har trivts välldans bra som mörkhårig :).

Har precis tittat på dagens inspelade avsnitt av Beverly Hills och jag kan ju inte störa mig mer på Andrea, tyckte inte om henne när jag var liten och tittade på Bevvan och jag tycker fortfarande inte om henne :p.

Vill ha våran bebis här nu! - 20 dagar kvar <3

Nu ska jag titta på Unga Mödrar.

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline