2010-09-19
Idag begav jag och Daniel oss iväg till Stadshuset, röstningen gick snabbt och smidigt eftersom det inte alls var mycket folk där :). Nu är det bara att hoppas att det är en ny regering imorgon när man vaknar, dock tycker jag ju inte om Mona Sahlin, men jag ser ju mycket hellre en röd/grön regering än skiten som sitter där nu opch bestämmer. Haggan Maud Olofsson vill jag bara kräkas på, det går jätte bra att gå in och rädda SAS som går med miljardförlust, men när SAAB skulle räddas så kunde inte staten göra ett skit. Nej jag hoppas verkligen inte att folk lyssnar på vad alliansen säger utan röstar med hjärnan, men tyvärr kommer nog de flesta att rösta med plånboken och gå på en stor fet nitlott.

Igår var det middag på Hellas tillsammans med flickorna, sjukt trevligt var det och en himla mycket skratt blev det :). När det vankades utgång så kom min kära sambo och hämtade mig, hade sett lite tokigt ut om en tjockis som jag stått och skakat rumpan inne på krogen. Fast vem vet det kanske hade hjälpt att få ut den lilla skrutten ;)..

Imorgon ska jag ringa upp till barnmorskan, det jag har läst mig till på google är att man ska kontakta dem. Har sådan klåda så jag dör snart, inatt blev det inte mycket sömn. Det kliar på magen, armarna, benen, knäväcken och på ryggen :s.. Armarna är inte vackra och det ser ut som de är täckta med eksem. Hur mycket jag än smörjer in mig så blir det inte bättre :s.

Nu har jag äntligen fått nya däck på min bil igen, så imorgon ska vi åka och sätta in bilbarnstolen i den :). Daniel ska även lämna in sin bil då hans bromsklossar är helt slut, så det blir uppgång himla tidigt :(.. Men då hinner vi ju med det vi ska göra så man får väl se lite posetivt på det hela.

I fredags skjutsade mamma in mig till USÖ också så jag fick lämna in EKGapparaten, får se vad det visar för resultat sen också.

Nej nu ska jag kika lite på tv, Daniel har åkt iväg till jobbet.

Föresten lilla bebis i magen, nu har mamma både klippt sig och röstat så nu får du gärna komma ut :).

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Pernilla sa...

Går med spänning in på din blogg varje dag för att se om det tittat ut någon William än. Han kan skatta sig lycklig över att ha er som föräldrar. *Kramar om*

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline