2010-05-06
Idag var vi på det andra ultraljudet, det så kallade rutinultraljudet :).. Allt såg bra ut och hjärtat slog så fint så :).. Doch trilskades bebben och ville inte visa en sak hon behövde se på hjärtat, vet inte vad det var, men på slutet så valde han att visa upp det med :).. Ja vi såg ju också en liten snopp så det kommer en William Erik Wilsson till oss i oktober :).. Datumet ändrades också från 6/10 till 5/10, men det spelar egentligen ingen roll då den både kan komma för tidigt eller senare :).. Det visar sig när han tittar ut :p.



Ihelgen blir det jobb som vanligt, det ska även hinnas med att röja uppe på vinden eftersom det ser för jävligt ut där uppe :s..

Nej nu ska jag plocka iordning tvätten, har tvättstuga imorgon.

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Yliharju sa...

Jag blir så glad för din skull hun. WW.. så himla gulligt! Åh jag längtar tills fredag! PUSS

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline