2010-05-30
Damn säger jag bara, mina fötter är inte att leka med idag. Synd att jag inte hade kameran med mig för då hade jag kunnat visa bild på de två kasslerpaketen jag hade där nere. Hade på mig gladiatorsandaler eftersom det var så varmt och skönt ute, men det rann ut skinn eller hur man ska säga mellan remmarna och när jag fått av mig skorna (det var också en kamp) så såg man precis vart sandalerna hade suttit :p.. Jag har ju också förstått att detta inte kommer att bli bättre utan snarare värre, så jag ser verkligen framemot sommaren, jag hoppas på regn och rusk och låga temperaturer för då verkar de bli bättre.. Haha eller inte, så klart vill jag ha sol och värme, jag får gå runt i mina flipflop när det är som värst :p..

Satt och kollade på Eurovision igår, var så illa tvungen ungdomarna på jobbet kollade, fy faan vad skit det var med fast det var bra låtar också.. Diggar Frankrike som skickade en ren fotbollslåt.. Tysklands vinnarlåt var helt okej, kul att de vann för en gångs skull. Men jag tror fortfarande att vi skulle ha skickat vidare Salem Al Fakir, tror att vi lyckats bättre då, men det är ju lätt att vara efterklok och Annas låt var/är inte dålig med Salems är så himla mycket bättre :)..

Snart ska jag bära upp lite grejer till vinden, tanken är att vi ska börja med tapetseringen snart :).. Daniel den tidsoptimisten räknar med att vi ska börja och vara klara nästa helg, men då lär vi få börja rensa samt spakla och slipa snart :p..

Snart är det födelsedag också :).. Om 12 dagar närmare bestämt, blir som ett litet barn varje gång det närmar sig födelsedag eller jul medans Daniel inte bryr sig speciellt mycket.. Men jag ska föra mina förväntningar vidare till William så att han ser fram emot sådant lika mycket som jag gör :D..

Nej nu ska jag börja plocka, så jag hinner göra lite innan jobbet!

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline