2010-05-14
Idag har jag gått på marken i två omgångar, första gången öste regnet ner men vi kom hem med nougat och 4 stycken t-shirtar med olika texter på till William :).. Såg ut som varenda en av de som stod på marken ville plocka ihop och åka därifrån och det förstår jag.. Andra svängen blev med finaste Hannah, först fikade vi inne på Sveas det blev smarriga wienerbröd med vaniljkräm och jordgubbar på :).. Var så mysigt att träffa henne, var så länge sen sist.. Efter fikat gick vi en sväng för att kolla in utbudet ytterligare en gång, men nu hade de flesta börjat att plocka ihop, men kom därifrån med ytterligare lite nougat sedan knallade jag in på Stellas och fick med mig en liten tavla som det stod "Lapan är min kompis" på samt en nalle där det stod "min första nalle" på foten :).. Nu får man hålla lite i pengarna, det är långt kvar till lön.. Längtar till nästa fredag, då ska jag träffa Hannah igen <3

Har börjat känna sparkar nu :D.. Förut har jag ju kännt att det varit något i magen, det har sprattlat till och kittlas men nu är det riktiga puffar.. Höll handen på magen igår och då fick jag en riktigt spark i handen, jätte mysigt var det :)..

Ska snart åka iväg för att jobba, inte skoj alls men det måste ju göras det med :).. Bara två nätter så jag tror att jag stå ut :)..

Nu ska jag kika på Grey's som jag spelade in i onsdags.

Ha det så bra!!

4 kommentarer:

Maria sa...

Sparkar är skitkul! Speciellt när de syns utanpå :)

Frallan sa...

Vad är det för idiot som håller på och lämnar kommentarer? Låter som en sånn där psykopat som hon som gick runt och la hjärtmedicin i barnmatsburkar i affärer för att hon själv inte kunde få barn! Lämna folk i fred och håll din skit för dig själv kan jag känna!!!! Jättekul att sparkarna har börjat komma igång! Du kommer att bli en kanonmamma caroline, det är jag säker på=) Skitsnygg barnvagn, den ser praktisk ut också, väldigt ihopvikbar! Kram Frallan

Maria sa...

Ella hälsar och tackar för rösten :) Jag har för övrigt en hel del Folsyretabletter som du kan få om du vill :) Påminn mig på lördag så får du dem då!

Yliharju sa...

gummman det var så mys.. vi ses på fredag!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline