2010-05-28
Jag köpte ytterligare en liter jordgubbar igår, doch smakade jag bara på tre stycken sen glömde jag bort dem. Hur kan man glömma bort jordgubbar? Mitt minne är verkligen så sämst, skriver jag inte ner det jag ska komma ihåg så glöms det bort helt :p.. Igår var jag välldans duktig, jag plockade ner den stationära datorn i datarummet :).. Dock ligger sladdarna (typ en miljon) i olika högar, men jag vet ju i allafall vilka som hör till datorn, skrivaren osv. Nu ska Daniel bara skruva ner datorbordet, sen ska det upp på vinden, sen ska Kenth och Berit provsitta soffan där inne och förhoppningsvis ta den och efter det kan vi börja göra iordning för tapetsering :). Anneli på jobbet sa till mig att försöka fixa så mycket som möjligt innan jag går in i vecka 30 för sedan sa hon att man aldrig vet hur mycket man orkar :p. Fast än så länge känner jag mig riktigt pigg så vår väl hoppas att det hänger i sig :)..

Idag ska jag ner till Laxå, ska hjälpa pappa idag och imorgon eftersom han ska ha auktion. Idag ska vi till banken i Laxå kl 12 också.

Helgen består av att hjälpa pappa som jag redan nämnt och sedan nattjobb.. På söndag ska även Daniel jobba, blir fint med lite extra pengar :). Morsdagpresenten som jag köpt till mamma får jag nog ta och lämna idag tror jag, det blir så mycket åka annars och bensinen är ju inte direkt billig..

Nej nu ska jag ta och fixa iordning mig.

Ha det så bra!!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline