2010-05-18
Idag har vi spenderat halva dagen inne i Örebro. Daniel skulle lämna in bilen hos Map Tun då de skulle byta motorn i fönster hissen, detta skulle göras 9.30 och skulle ta en timma.. För att fördriva tiden åkte vi och hälsade på Berit på hennes jobb, men när hon var tvungen att fara därifrån beslöt vi oss för att ringa till Maria och fråga om hon var hemma och det var hon :).. Så vi åkte dit och träffade henne och världens sötaste Ella :D.. Ella växer så det knakar och är så otroligt söt så man skulle kunna äta upp henne ;).. Efter en stund kom även Jennie och Melvin, det var första gången jag såg honom i verkligheten och han var en riktig liten sötnos han med :).. Vi tog en promenad tillsammans med dem innan vi åkte tillbaka till Map Tune, väl där hade de inte ens börjat med bilen så vi åkte till Marieberg och fikade samt kikade i affärer, kom hem med lite kläder men dock inga till mig själv utan jag shoppade till lilla bebben, hittade massa fint inne på Lindex, dock ville jag köpa alla klänningar de hade men det skulle inte se så bra ut på våran lilla pojk ;)..
Efter Marieberg var bilen äntligen klar och åkte tillbaka till Kumla, åkte och la undan en bilbarnstol som vi ska hämta lite senare, men eftersom det var kampanjpris på den så tänkte vi att det var bäst att passa på.

Har precis tittat på två avsnitt av unga mödrar samt tagit hand om disken så lite nytta har jag allt gjort känner jag :p.

Imorgon ska jag också spendera hela dagen i Örebro, dock ska jag ha utbildning hela tiden men det blir säkert bra :)..

Nej nu ska jag fortsätta kika på tv :).

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Maria sa...

Lindex har galet mycket fina barnkläder! Kul att ni kom förbi idag!!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline