2010-06-22
Äntligen kommer solen och värmen igen, så himla härligt :).. Ska iväg och jobba sen ikväll, sista natten sedan är jag ledig i en vecka :).. Kommer synas på lönespecen i juli att jag inte jobbat så mycket i juni men men vad ska man göra? Hade kunnat skriva upp mig på timjobb i Kumla, men har inte haft någon större lust, har varit skönt att vara ledig, dock har det ju inte blivit så mycket gjort men ändå. Om vädret fortsätter att vara fint ska jag bege mig ner till Laxå någon dag, lägga mig och sola samt svalka mig i poolen när det blir för jobbigt :)..

På fredag är det midsommar, får se vad man hittar på då.. Vi är öppna för förslag i allafall :).. Hannah skulle höra av sig om hon hörde något :).. Vädret skulle hålla i sig också tror jag, kan ju vara härligt att få en fin midsommar för en gångs skull :)..

Måste till Marieberg någon dag med, Daniel fyller år på lördag så jag ska köpa present till honom, men det blir väl det traditionella presentkortet kan jag tänka mig :). Kalas skulle vi ha på söndag, men han har ju inte bestämt sig vad han ska ha för fika än..

Bebien rör sig för fullt i magen och det ser så roligt ut, nästan som en ailien som försöker att ta sig ut :p.. Speciellt förut när vi satt hemma hos Daniels föräldrar och solade, då såg det verkligen ut som om han ville ut :p..

Nej nu ska jag se på CSI NY som jag spelade in igår.

Ha det så bra!

4 kommentarer:

Maria sa...

Så det är fika på söndag alltså? Vilken tid? Var? :)

Maria sa...

Typ 15 passar nog oss bäst, Johan jobbar ju så om det blir 16 hinner vi knappt dit innan det är dags att åka igen. Ja visst är den bilden sjukt söt!!

Maria sa...

http://fuldans.se/?v=abcqexyaxd

Se och skratta!!

Fröken Becca sa...

Det är så mysigt när det rör på sig i magen :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline