2010-06-10
Idag har min födelsedag firats litegrann, stora kalaset blir på söndag, fick öppna presenter från min kära sambo och jag fick två parfymer och ett presentkort på Gina Tricot :).. Sedan åkte vi till marieberg en sväng samt åt mat på IKEA (ska inte underskattas, riktigt gott är det :P.). Sen när jag kom tillbaka till Kumla mötte jag upp fina Hannah som bjöd mig på fika på Sveas :).. Sedan gick vi till Stellas där jag fick välja en present och hittade en jätte fin ring som jag fick av henne, TACK SÅ MYCKET!! :).. Jag beställde även tårta och bullar tills på söndag, jag ska baka morotskaka imorgon och sen köpa några kakor tror jag, men vi får se :).

Imorgon står tvättstuga på schemat, sedan kl 13 ska jag träffa min chef och skriva på de sista papprena om havandeskapspenning och så.. Sedan blir det en lugn eftermiddag tror jag :)..

Nej nu ska jag se på tv!

Tack så mycket för alla gratulationer!

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Pernilla sa...

Grattis vännen =) Hoppas din dag vart bra. Det låter åtminstone som det.=)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline