2010-06-08
Enda sedan jag var hemma hos min fina vän Hannah och smakade på denna marabouchokladen så har jag varit fast, inte så att jag köper den varje dag men ofta när jag köper något godis så blir det denna. Underbart god är den och jag som både älskar polka och choklad avgudar denna :). Hannah är den jag har att tacka för detta :)..

Idag har vi tvättat min bil, det tog sin lilla tid kan jag säga men nu är den både nytvättat och nyvaxad :).. Backade in i min bur i garaget gjorde jag också, dock med himla mycket assistans från Daniel, det blir roligt när jag ska pröva detta själv för första gången :p..

Fick samtal från barnmorskan förut, på grund av hembesök var hon tvungen att boka om våran tid så nu ska vi dit på tisdag istället för måndag. Fick även brev hem från försäkringskassan idag, de godkände min havandeskapsansökan så nu ska jag till chefen någon dag och fylla i resten av papprena, så nu jobbar jag till 1/9 och sen går jag hem för att klättra på väggarna.. :s.. Nej men det ska bli skönt, tror inte att jag kommer att tillföra så mycket på jobbet i allafall :).. Har känt att ryggen inte klarar så mycket som den gjorde förut, när vi tvättade bilen idag blev jag jätte trött i den och ibland när jag burit något har jag fått lite ont och blivit stel även fast det jag burit inte varit tungt.

På torsdag ska jag träffa Hannah :).. Vi ska födelsedagsfika, så jag slipper vara själv på min födelsedag :).. Ska bli jätte mysigt att träffa henne!!!

Nej nu ska jag sy litegrann!

Ha det så bra!!

3 kommentarer:

Livet Enligt Emma sa...

jag köpte polkachokladen idag och jag älskar den lika mkt :D

Fröken Becca sa...

Du får passa på att äta choklad nu, för när man ammar ska man vara uppmärksam på att barnet inte reagerar på detta. Tove fick utslag på händerna efter att jag ätit choklad, så nu får jag inte äta det alls på några månader... :S

Yliharju sa...

haha! Sorry! hihii.. men den är ju sååå god! åh jag kanske ska köpa det idag! hihi. Tack för igår bästa! snart ses vi igen! mys! LOVE

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline