2010-06-28
Ja nu är vi ÄNTLIGEN nere på tvåsiffrigt, är mycket medveten om att det kan bli både plus och minus (hoppas på minus) i slutändan, 99 dagar kvar :).. Minns när Maria kom ner på tvåsiffrigt och dagarna bara schvisade förbi och helt plötsligt fanns lilla Ella hos dem. Tyvärr tror jag inte att det kommer att gå lika fort för mig, det känns inte som det i allafall, men att komma ner på tvåsiffrigt är en milstolpe som känns otroligt skönt att ha passerat.

Idag har vi varit på marieberg, jag köpte ett linne, två par tights i olika längder, en bh och en jeansskjorta till plutten (nästan sån som pappa har :p). Sedan åkte vi till Media Markt där Daniel köpte sin efterlängtade mobil, blev grymt sugen jag med dock inte på den Daniel köpte då jag aldrig skulle fatta hur den funkade, men jag hittade en annan som jag gärna skulle vilja äga :)..

Sedan var det dags för Daniel att åka och jobba, han börjar 16.20 hela denna vecka istället för 18.00, han får ju lite mer i lön men det är inte så roligt för mig. Idag har jag roat mig med att spackla lite, men orkade inte så länge eftersom värmen i det rummet tog livet av mig, trots öppet fönster, men har ju kommit en liten bit längre på vägen :).. Ska hämta tapetbord och så imorgon så att det finns här, sen ska Daniel bara slipa lite till och efter det kan vi förhoppningsvis be svärfar komma hit och tapetsera :).

Nej nu ska jag försöka komma på något att roa mig med.

Ha det så bra!

2 kommentarer:

Maria sa...

Haha, jag kan inte påstå att det direkt schvisade några dagar förbi när jag väntade på Ella direkt :)

Regnbågsmammorna sa...

Ja det är helt galet vad tiden försvinner iväg. Idag är vi nere på 59 och det känns som att det var i går det var 99... Bara att ta vara på tiden och försöka njuta.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline