2010-06-14
Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att dagpersonalen ska komma hit så att jag får åka hem och sova :). Har inte varit jordens jobbigaste natt direkt, mest seg eftersom vi bara har en ungdom här. En ungdom blir det inatt också, men imorgon skulle det visst komma en till hit :).. Inte för att den ungdomen gör så mycket liv av sig :p.. Värre blir det till helgen då vi har alla de som är lite tuffare.. Men men det ska väl gå det med :)..

Helgen har varit mysig, i fredags satt jag hemma och typ dog av uttråkning, Daniel jobbade och visst jag hade kunnat greja hemma, men jag hade ingen som helst lust. Hade heller ingen lust att se på fotbollen på TV eftersom inga av de lagen som spelade intresserade mig speciellt mycket :). Så det blev mest att sitta framför dator och TV samtidigt som man tyckte synd om sig själv :).

I lördags så gjorde vi nog inget speciellt på dan tror jag, minns fasen inte :). Minnet är numera sämst hos mig och jag glömmer allt som jag inte skrivit upp, tyvärr har jag glömt vart jag lagt min almenacka så att skriva upp saker är lite svårt det med :p. På kvällen for vi till Hallsberg för att träffa Sandra och Niclas vilket var evigheter sen, vi åkte iväg och tittade på söta kattungar (ville ta med mig dom hem) och supersött föl, blev dock lite rädd för fölets mamma för hon var ENORM så jag lämnade boxen rätt snart :). När vi kom tillbaka hem till dem så hade Niclas varit duktig och förberett tacos, varför kan inte min karl vara lika duktig? ;).. Det blir andra tag när bebben kommer kan jag säga :p. Sedan kollade vi på film men jag tror att vi var ganska trötta allihopa :).. Gamla som vi är ;).

Igår hade jag kalas :).. Mamma och pappa passade på att fira Daniel också eftersom de inte är hemma när han fyller år. Det var så trevligt så och jag fick behövliga presentkort på IKEA så nu har vi pengar till skötbordet :).. Ella var lika bedårande söt som alltid och var så duktig och hade lärt sig att klappa händerna :).. Hon är så söt så att man smälter när man ser henne :)..

Imorgon ska vi till barnmorskan och förhoppningsvis få höra hjärtljud, jag har hört att det kan vara lite svårt att urskilja vad som är hjärtljud och inte men jag hoppas att vi hör :). På torsdag ska vi till Linköping på 3D ultraljud som ska bli mycket spännande, bilder kommer så klart efter det, det blir roligt om det visar sig att det är en liten tjej jag har i magen, men det tror jag inte :)..

Nej nu ska jag fixa lite här och förhoppningsvis åka hem snart :).

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Maria Widarsson sa...

Ni kommer alldeles säkert höra hjärtljuden...det var aldrig någon tvekan när jag var på mvc. Hur coolt som helst att höra :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline