2010-06-27
Underbart trevlig helg, med underbart väder.. Dock lite i varmaste laget för mig som bär på ett par extra kilon men det är bara att bita ihop :)..

Midsommarafton tillbringades i Sköllersta med goda vänners sällskap, riktigt mysigt var det, blev dock lite kallt när solen beslutade sig för att gå ner men ändå :). Jordgubbsvinet var super gott och det kan verkligen rekomenderas till de som inte kan dricka alkohol eller som inte har lust :).. Vi tackade dock för oss vid 23.30 då jag blev super trött, att det fanns miljoner mygg gjorde ju inte saken så där himla mycket bättre. Men trevligt var det och får gärna göras om snart igen :)..

Idag har vi firat Daniel som fyllde år igår. Vi samlades återigen på Skogsvägen där det är bättre plats + att vi slapp städa :).. Johan, Maria och Ella kom också och det är alltid lika trevligt att träffas. Jag kan säga det hur många gånger som helst, men Ella är verkligen världens sötaste. Poolen invigdes och det var mer än roligt :).. Morbror Daniels halsband är också himla roligt att leka med :).. Det tuggas på det så man börjar undra om det verkligen smakar lika gott som det ser ut :)..

I veckan händer det inte så värst mycket, jobbar inte förrän på torsdag kväll, sedan jobbar jag i helgen. I helgen ska jag även hjälpa pappa som ska ha auktion, tror jag, så det blir lite stressigt på lördan då jag först ska vara i Finnerödja och hjälpa honom och sedan åka till Örebro för att jobba kl 15.

Nej nu blir det lite tv-tittande :).

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Fröken Becca sa...

jag är glad att jag inte är höggravid i den här värmen :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline