2010-06-07
Hihi ja nu har jag gått och köpt mig en riktig familje bil :).. Var på banken förut och alla papper är påskrivna så sista juni börjar avbetalning på lånet, men det känns bra att köra en bil där jag är lite tryggare i allafall :).. En svart SAAB 9-5 Kombi -07 är numera min och det är tametusan den finaste bilen jag haft, ingen rosthög till skillnad från mina andra. Dock var det välldans trångt att köra in i min garagebur så bilen står för tillfället ute, väntar på att Daniel ska komma hem så att han kan hjälpa mig att parkera den, vill ju inte göra sönder den det första jag gör :P..
Min gamla bil står i Laxå, ska sätta ut den på blocket och se om man kan få någon tusenlapp för den.. Vinterdäcken är helt nya men de ska jag sälja för sig, pappa sa att jag kunde få mer pengar för dem då..

Nu är jag ledig i en hel vecka, ska bli så himla skönt :).. Nästa vecka ska vi till barnmorskan på måndag och till Linköping på ultraljud på torsdag, längtar massor :)..

Nu på torsdag fyller jag år :).. Hela 24 år blir jag, känner mig GAMMAL!! :).. Men får ju bebbe innan 25 år och det var ju det jag ville, tur att karln i huset var med på noterna han med :)..

Daniel har slipat inne i barnkammaren idag, det är bara bakom garderoberna det behöver slipas nu, sedan är det lite spackel som ska på och efter det tapetsering, sedan kan vi börja köpa möbler :)..

Nej nu ska jag kika på TV!

Ha det så bra!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Man är inte gammal vid 25 men man tror det då !

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline