2010-06-17
Ultraljudet idag var bland det häftigaste jag varit på, helt fantastiskt vilken teknologi det finns. Det var skit häftigt att se den lilla plutten där inne, dock var han inte så glad över att vara med på bild och höll upp händerna över ansiktet hela tiden. När Anders (som gjorde ultraljudet) tryckte på magen för att få honom att flytta på sig blev han lite sur bebben och knöt händerna precis som om han ville slå till honom :p.. Tyvärr kan jag inte lägga ut filmen där han gör detta för hela mitt person nummer syns och det kanske inte är så bra om det kommer i felhänder. På filmerna syns William bättre än vad han gör på bilderna så vill någon se är det bara att höra av sig :).. Jag kan verkligen rekomendera detta ultraljud till andra som är gravida, det var helt klart värt pengarna. Han gick också igenom allt viktigt som organ, hjärna, hjärta, njurar, lever mm, samt mätte och hade sig och han var MYCKET bättre på att berätta än hon på USÖ var när vi var där + att han var mycket trevligare!! Det har varit en mycket trevlig dag i Linköping som jag gärna skulle göra om snart igen ;)


Nu ska jag kika lite på TV.

Ha det så bra!!

2 kommentarer:

Fröken Becca sa...

Linköping är en väldigt trevlig stad :) Du är välkommen hit igen.

Anders var otroligt bra och berättande när vi var där också.

Yliharju sa...

Hej gummman. Gud va mysigt det var att se bilderna, jag blir så himla glad! :) hihi. underbart! Jahaa men då ska jag prova det, vart hittar jag den då? Love

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline