2009-07-02
Snart är det slut på semestern :s.. På måndag kl 14 ska jag vara inne i Örebro för att arbeta 3 veckor innan nästa semester äger rum, fast det blir ju inte jätte mycket semester eftersom jag ska jobba natt på ett boende här i Kumla. Fast det känns ju bra skönt att se på vädret just nu, jag har verkligen haft tur dessa två veckor för redan till helgen ser det ut att vända, tji till alla er som jobbat ;p. Fast nu är det nästan lite väl varmt, stackars katterna kokar nästan här i lägenheten, det blir ju inte svalare för att man öppnar heller. Men men de har ju överlevt hittills och som sagt ska det ju vända till helgen..

Idag for jag ner till Laxå för att bättra på brännan lite och bada i deras nyinköpta pool, bada blev det en del men solen lyste med sin frånvaro vissa stunder, men det börjar bränna lite på ryggen och baksida lår nu så det tog nog lite iallafall :).. Tycker ändå att det syns lite att jag haft semester :).. Världens åskoväder blev det också, men inget här i Kumla fick jag veta.. Knepigt det där med väder ibland :P..

Rum på vandrarhem är bokat nu med, 15-17 juli är vi i Västervik för att hälsa på mamma och pappa som semestrar där. Kommer bli trevligt tycker jag :). Stackars Daniel har fått följa med på en himla massa saker på sista tiden, och det är ju inget han älskar :p..

Imorgon ska det tvättas mellan 10-14, sedan ska vi infinna oss i Hallsberg kl 17 hemma hos Sandra och Niclas för att ta oss ett par kalla, 19.30 ska vi vara inne i Örebro för att se Ice Age 3 ska bli välldans trevligt :). Efteråt ska vi eventuellt sätta oss på något ställa, spana folk och umgås med ett par kalla igen :).

Nej nu ska jag surfa vidare tänkte jag :)..

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline