2009-07-31
Detta har varit en riktigt tuff vecka än så länge faktiskt. Med allt för lite sömn.. Jobbat ett par nätter och natten mellan tisdag och onsdags blev det bara 3 timmars sömn när jag kommit hem på morgonen, var tvungen att gå upp vid 11 för att åka ner till Laxå och hjälpa pappa. Och igår blev det ingen sömn eftersom jag följde med mamma och pappa till Kolmården direkt på jobbet. Sömnade ganska tidigt igår kväll kan jag säga, och vaknade utvilad för en liten stund sen, vaknade till och med innan väckarklockan :).

Kolmården igår var jätte skoj, har inte varit där sedan jag var liten. Tog en massa kort på alla djuren :). Tyvärr så åkte vi inte Safariparken, så det måste jag absolut tillbaka och göra en annan gång :).

Idag ska jag iväg och jobba vanlig kväll, skönt att få komma hem till 21 istället för att behöva gå iväg då. Men imorgon blir det nattjobb igen, likaså på söndag samt måndag. Det blir bra med extra pengar det :).

Imorgon ska vi med Sandra och Niclas till Mantorp också, ska bli trevligt :). Var någon bilgrej där :P. Jag följer mest med som sällskap, är inte så insatt i det där med bilar :P. Nej nu ska jag ta och surfa vidare..

Ha det så bra!

Följ min blogg med bloglovin

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline