2009-07-05
Denna helg har varit kanon! En riktigt bra avslutning på semestern måste jag säga :). Började med i fredags då vi var och såg Ice Age 3 med Sandra och Niclas, hur rolig film som helst dock vet jag inte om jag kan rekomendera att dricka öl innan för damn vad kissnödiga vi var :p. Efter bion drog vi runt på diverse uteserveringar och hade det riktigt skoj :).. Kvällen avslutades på Burger King och det var riktigt gott med mat :)..

Igår var det tänkt att vara en lugn hemmakväll, var lite sega :). Men Linda sms och fråga om vi ville grilla med DG och henne, de skulle bjuda och det tackar man ju inte nej till ;). Så vi for dit vid 19 och då var grillen tänd och fläskfilén skulle läggas på. Till det bjöds det på hemmagjorda klyftpotatisar och det var så himla gott :).. Var en riktigt trevlig kväll som avslutades med filmen "Barnhemmet" som faktiskt var riktigt bra och läskig :). Nu åker de snart till Venedig och jag hoppas att de får det riktigt underbart!

Själv börjar jag som sagt jobba imorgon och jag startar ju med en riktig monstervecka, är bara ledig på fredag.. Men men så kan det bli ibland.. :P.

Nu ska jag hoppa in i duschen och väcka Daniel!

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline