2009-07-09
Nu tycker jag att vädergudarna har varit bra taskiga de senaste dagarna.. Regnet bara vräker ner och det är rena höstrusket. En ungdom på jobbet tyckte inte att jag hade rätt att klaga eftersom jag hade semester två kanon veckor. Men det struntar jag i och klagar ändå för nu fasen är jag trött på detta, okej om det regnar en dag men nu har det blivit för mycket och hör sen :p. Samma ungdom talade om en låt som hon tyckte att jag skulle lyssna på, visserligen är det Nanne Grönwall men texten var faktiskt väldigt fin, Viktiga små ord heter den och kommer lite längre ner.

Imorgon är jag ledig, ska bli så skönt att få sova, hatar verkligen att börja kl 7 på morgonen.

Oj vad negativ jag låter idag men jag skyller på vädret :P.

I helgen blir det jobb igen, sedan ska det tydligen träffas kusiner, moster och hennes man.. Tycker ju egentligen inte om sånt men får väl bita ihop eftersom jag dragit med Daniel på en massa saker jämt. :p..

Nej nu ska jag titta på unga mödrar, de är ju för dumma alltså.

Ha det bra!


2 kommentarer:

Maria sa...

Klart du får testköra :) Känns som en riktigt bra vagn så vi e nöjda! Ja, de unga mödrarna är korkade men underhållande!

Amanda sa...

Tack så mycket! Ja, tiden går verkligen fort! :) Håller med dig, man får klaga lite på vädret ändå.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline