2009-07-05
Det är konstigt ibland, att ord som sägs, meningar som bildas bara är tomma. Man blir lika förvånad varje gång, tills den stund kommer då man inte längre förvånas utan vet att det nästan bara är tomma ord. Saknaden till de som brukade vara nära är stor, man undrar ibland om det är en tanke som existerar även hos dem?!

Saknad gör ont, så fruktansvärt ont..





Livets vägar kan ibland vara svåra att vandra, liksom vänskap kan de välja att svänga och välja ett helt annat håll än det man tänkt, och det är tråkigt.

2 kommentarer:

Livet Enligt Emma sa...

jag tror man får försöka uppskatta att människor ändras och går vidare och fram kommer nya vänskaper o relationer.. det är bara en del av livet.. tror inte man ska haka upp sej så mkt på de som var utan mer se framemot det som kommer annars sitter man ju fast :p

Fröken Becca sa...

Mmm, det är R. Träffade på honom i helgen och lämnade över hans sista grejer, och vi började prata. Och mycket känslor finns ju kvar... Under de 3,5 månader som vi varit ifrån varandra har han utvecklats till det bättre, och förstått att han behandlat mig dåligt så han förstod ju varför jag gjorde som jag gjorde. Men han säger att han vill ha tillbaka mig, och när jag känner som jag känner så är det svårt att välja mellan två... Det är oerhört påfrestande...

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline