2009-07-21
Haha jag är helt fast i det programmet, inte för att det är speciellt bra men för att de är så jäkla korkade. Idag åkte rätt tjej ut i allafall, oj vad hon hade varit hatad om hon funnits i min vänskapskrets. Tur att man har bra vänner :).

Imorgon och på torsdag är jag ledig, så himla skönt ska det bli :). Hoppas att vädret blir hyffsat i allafall :)..

Idag på jobbet var vi till Marieberg, passade på att köpa ett par nya jeanstights från Pieces eftersom jag var så jäkla dum och förstörde mina igår, men men så kan det gå ibland. Sedan köpte jag en klänning från Gina Tricot med, har redan två sådana men nu blev det en i en ljusrosa färg. Men nu är det slut shoppat för ett tag, pengarna måste ju räcka till sådant som hyra, mat och räkningar tydligen. :p.

Har hamnat så himla mycket efter med presenten till lilla Britney, det är tur att hon inte kommer än :p. Maria försök knipa lite extra ifall att jag inte hinner klart ;). fast det ska jag nog kunna göra, har ju två veckor med nattjobb framför mig och så lugnt som det brukara vara där så ska jag nog hinna ganska långt. :). Det tar tid och ibland undrar jag vad fasen vi gett oss in på, men fint det kommer det bli :). Har ju en förmåga att försäga mig om saker och ting så nu är det bäst att jag slutar prata om det :).

Nu tittar jag på Morden i Midsommer, fasen så många år som det gått på tv kan man ju tycka att det inte skulle finnas några människor kvar i den lilla byn :P.

Nej nu tackar jag för mig ikväll!

Ha det så bra!!


Älskar denna låten :)

1 kommentarer:

Maria sa...

Hmm, spännande! Britney är hemskt nyfiken hälsar hon :)

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline