2009-07-17
Nu är vi återigen hemma i Kumla efter två helt underbara dagar i Västervik. Vandrarhemmet var väl sådär, jäkligt fräscht för att vara vandrarhem och vi skulle ju som sagt bara sova där :). Vädret har varit helt kanon och solen tog bra mycket mer där än här hemma så nu har man fått tillbaka lite färg igen, till och med Daniel har fått sola och fått färg :), vilket inte gjorde något eftersom han varit sjukligt blek i ansiktet. Det har spelats minigolf, men inte någon vanlig utan det var banor som såg ut som en riktig golfbana, mycket svårare än vanlig minigolf och tro det eller ej så vann faktiskt Daniel :P.. Dit skulle jag mycket väl kunna åka igen, men då blir det stuga tror jag :).

Imorgon är det tillbaka till vardagen igen, med jobb.. Skönt att få komma iväg men nu blir det att tjäna lite cash igen :). Snart semester ändå så det är bara att stå ut :P.

just nu är jag ensam hemma. Daniel är iväg och nördar tv-spel med grabbarna. Gör inte mig något, känns som om jag kommer att somna rätt fort idag är jätte trött.

Nej nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken jag har i ansiktet.

Ha det så bra!

1 kommentarer:

Annika sa...

Japp, perfekt att ha leggins under.. :) Köpte den på KappAhl.

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline