2009-07-22
Det som var så fint väder förut och nu är det grått igen, men vi hann njuta av solen i allafall för vi var iväg till Mosås och spelade lite minigolf min karl och jag. Det gick väl sådär, efter att ha haft en ledning med flera slag fick jag se mig besegrad med flera istället. Men jag är inte putt för det utan jag gratulerar honom :). Fick ju i allafall en hole in one, eller spik kanske det heter inom minigolfsvärlden.

Efter det har eftermiddagen spenderats på skogsvägen, Maria kom dit med deras katter eftersom det var visning i deras lägenhet och det var trevligt att träffa henne :). Magen växer så att det knakar måste jag säga :).

Var till Maxi förut, köpte oss filmen "Marley och jag" som vi ska kika på sedan, får se om den är något att ha.

Imorgon ska det tvättas, och denna gång slipper Daniel inte undan :P..

Nej men nu får det nog räcka med bloggandet för idag tror jag.

Ha det så bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline