2009-07-19
Då var ytterligare en helg avklarad, det när nästan långtråkigt lungt denna helg, men så blir det när det bara är två ungdomar på Kortis. Nästa helg kommer att bli desto mer liv i luckan skulle jag tro. Nu är det bara fem helger på rad kvar att jobba, sen vet jag inte eftersom vi inte har schema för den perioden. Men tror att jag skulle få lite mer helger även då eftersom att de är de som ger pengar, tyvärr kommer folk att stå ut med att jag är en osocial jäkel, men så är det ibland och pengar behövs eftersom min karl inte lyckats hitta sig ett välbetalt arbete än. Men så fort han gör det ska det börjas producera barn, haha eller kanske inte ;). men drömmen om att ha barn innan 25 år lever vidare. Enligt min pappa så kan jag räkna med att få tvillingar också eftersom det går i tredje led i våran släkt och då står jag näst på tur. Tänk om man kunde få en av varje då, då har man allt avklarat på en gång eftersom jag vill ha två barn och en av varje :).

TYcker att det kan dimpa in lite pengar på lönekontot snart med eftersom det börjar bli ganska tomt där, jobbade ju bara ett par timmar i Kumla förra månaden så där får jag inga pengar så det kommer verkligen inte att bli lika fett på kontot som de tidigare månaderna, men så kan det också vara ibland.

Såg att Winnerbäck kommer till Örebro den 12 december, vill så gärna gå men inte karl i huset eftersom han anser att Winnerbäck ska endast ses utomhus och helst med Hovet. Men får se om jag kanske kommer iväg i allafall :). Hoppas går ju alltid att göra.

Grattis till Jossa som fått en liten pojk idag! Skönt att allt gick bra!

Nej nu ska jag fortsätta titta på Walk the Line, I Love Johnny Cash!

Ha det bra!

0 kommentarer:

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline