2009-06-29
Spenderade en helt underbar dag i Söderköping igår tillsammans med Daniel, Maria och Johan. Vi åt god glass på Smultronstället, njöt av den underbara solen och spelade minigolf och för en gångs skull kom jag inte sist :). Slog till och med hole in one på några :). Gårdagen var toppen och får gärna göras om igen :). Bilder kommer från dagen vid ett annat tillfälle :).

Idag ska jag bege mig ner till Laxå, ska steka lite i solen och passa Oscar. Sedan i eftermiddag ska jag träffa Sandra och hennes lilla bebis Noah :).. Ska bli så skoj att äntligen få träffa dem :).. Hoppas bara att Noah inte sover under den tiden :p..

Annars i veckan händer det nog inte så mycket, har semester en vecka till och det är kanon :). Ska ju bli lika fint väder denna vecka, så jag antar att det blir att bättra på brännan ytterligare för sedan kommer inte sådant att hinnas med när jag arbetar :s..

Nej nu ska jag packa väskan för att bege mig ner till Laxå.

Ha en underbar dag i solen!!

3 kommentarer:

Annika sa...

Jag är fortfarande väldigt röd.. :( Men hoppas att det har övergått till brunt imorgon. allt bra med dig annars? Skönt med semester?

Annika sa...

Jodå, det är fint med mig. Ja du har verkligen haft tur med vädret på din semester. :)

Amanda sa...

Tack så mycket! :) Ja, tiden går verkligen fort!

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline