2009-06-24
Gud vilken underbar dag det har varit idag, riktigt skönt att ha semester faktiskt :). Hoppas bara att det håller sig så att jag har sådant här väder de övriga dagarna ;).. Idag har det inte hänt mycket produktivt innanför dessa väggar. Har faktiskt legat och solat ute på balkongen (ingen som ser mig :P), men det gick bra och hela fick sol på sig, har inte tagit hem möblerna än så man kan ligga där ute. Tyckte inte att jag hade fått någon färg alls men nu börjar det bränna lite här och där, men det är bra för det blir brunt sen :p. Ska fixa lite olja sen så att man får lite extra färg ;).

Kvällen spenderades nere i Kumla sjön en stund, broders band skulle spela ett par låtar, det var någon rock kväll eller något där nere, riktigt bra var de faktiskt :). Bror spelade trummor så att svetten rann :p.. De sa även grattis till Daniel uppe på scen, dock sa de fel efternamn så han fattade inte att det var han först :P..

Imorgon ska jag jobba ett par timmar uppe på Kungsgården, det tar verkligen emot men jag har ju inte kunnat de senaste gångerna de har frågat så det kändes bäst att tacka ja nu annars kanske de slutar att ringa :p. Ska inte dit förrän vid 16 så jag hinner bättra på brännan lite :p..

På fredag fyller Daniel år och då blir det kalas, dock blev inte morotskakan så bra, gjorde i formar denna gången istället för långpanna, men mne det får duga :p..

Nej nu ska jag gå och lägga mig!

Ha det så bra!

2 kommentarer:

Annika sa...

Jag ska läsa upp lite betyg., matte, engelska & några till.

Yliharju sa...

Va gullig du är gummman. Tack. Gratta Daniel från oss. PUSS

Familjen

Min fina familj som denna blogg i första hand handlar om. Jag heter Caroline, är 25 år och arbetar som vårdare i Örebro. Mannen i mitt liv heter Daniel, han är min trygghet och den som tar ner mig på jorden när jag ibland svävar bort lite för högt. Tillsammans har vi vår son William som betyder allt för oss! Vi bor i Kumla i en lägenhet med våra två katter och i denna blogg kommer du att få följa vårt vardagliga liv och allt som hör till!

William

Vår älskade lille prins William föddes 101007 och livet fick en helt ny mening. Det är bus från morgon till kväll och nu tar han även klivet ut i barnomsorgen, vilket betyder ännu mera bus!

Följ min blogg :)

Follow Caroline